Skip to main content.

FAQ

BESTELLING

Waarom heb ik geen bestelbevestiging per e-mail ontvangen?

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst bij ons maar geen e-mail hebt ontvangen met de aankoopbevestiging, zou het kunnen dat je een verkeerd e-mailadres hebt opgegeven. Neem contact met ons op via het contactformulier zodat wij jouw bestelgegevens kunnen bijwerken en je alsnog de bestelbevestiging kunt ontangen

Wat moet ik doen als ik niet het juiste adres heb ingevuld?

Als je onjuiste informatie hebt verstrekt, zoals het afleveradres, e-mailadres of telefoonnummer, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice, zodat deze informatie kan worden aangepast voordat de bestelling wordt verzonden. Als de verkeerde informatie gevolgen heeft voor de levering als de bestelling al is verzonden nog voordat de klant contact heeft opgenomen met onze klantenservice, zijn de eventuele extra kosten voor rekening van de klant.

Kan ik mijn bestelling wijzigen nadat deze is geplaatst?

Helaas staat het systeem het niet toe een wijziging aan te brengen in een bestelling. Wel kunnen wij de bestelling annuleren als deze net is geplaatst, waarna je een nieuwe bestelling kunt plaatsen met de artikelen die je wilt ontvangen. Wij kunnen helaas niet garanderen dat de bestelling tijdig kan worden geannuleerd, omdat de verwerking van bestellingen in een hoog tempo verloopt.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Wij kunnen de bestelling annuleren als deze recentelijk is geplaatst.

Helaas kunnen wij niet garanderen dat de bestelling tijdig geannuleerd kan worden omdat de verwerking van bestellingen in een hoog tempo verloopt. Wanneer je de bestelling wilt annuleren, kun je ons zo snel mogelijk contacteren via ons contactformulier op onze website.

Hoe kan ik een zakelijke bestelling plaatsen?

Momenteel bieden wij nog geen bedrijfs- of zakelijke bestellingen aan. We zijn echter aan het kijken of dit in de toekomst wel mogelijk is.

 

KLACHT

Wat als mijn pakket of producten beschadigd zijn bij levering?

Als je een beschadigd of verkeerd artikel hebt ontvangen, neem dan binnen 30 werkdagen na ontvangst van je bestelling contact op met onze klantenservice voor assistentie. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice door hier te klikken.

Wat moet ik doen als ik de verkeerde producten heb ontvangen?

Als je een beschadigd of verkeerd artikel hebt ontvangen, neem dan binnen 30 werkdagen na ontvangst van je bestelling contact op met onze klantenservice voor assistentie. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice door hier te klikken.

Waarom is het acrylglas wazig?

Het acrylglas wordt aan beide zijden beschermd door bescherm folie die je voor gebruik moet verwijderen. Deze folie wordt gebruikt om het acrylglas te beschermen tijdens opslag en transport.

 

LEVERING

Hoe lang is de levertijd?

Onze levertijd naar Nederland is 2-5 werkdagen vanaf de dag nadat je je bestelling hebt geplaatst.

Als je je bestelling niet binnen de beloofde levertijd hebt ontvangen, controleer dan of je de juiste gegevens hebt ingevoerd tijdens het bestellen. Zo ja, neem dan binnen 30 werkdagen na het plaatsen van je bestelling contact op met onze klantenservice zodat we je verder kunnen helpen.

Welke verzendmogelijkheden bieden wij?

Wij maken gebruik van verschillende verzendpartners, afhankelijk van de grootte van je bestelling. Zodra je je producten toevoegt aan je winkelwagentje en naar de kassa gaat, kun je meteen zien welke verzendservice je bestelling zal leveren.

Wat zijn de kosten voor verzending?

Gratis verzending bij bestellingen boven €59. Voor bestellingen onder €59 is de verzending €5,95.

Bieden jullie express verzending aan?

Heb je een last minute (maar geweldig) cadeau nodig? Of heb je haast om je posters aan de muur te hangen?

Als je bestelling in aanmerking komt voor expressverzending, kun je het verzendalternatief zien tijdens het afrekenen. Snelle verzending wordt aangeboden door DHL!

Bestellingen die op een werkdag voor 11.00 uur worden geplaatst, worden dezelfde dag verzonden en alle bestellingen die na 11.00 uur worden geplaatst, worden de volgende werkdag verzonden. Vanaf de dag dat de bestelling wordt verzonden, wordt de bestelling binnen 1-2 werkdagen geleverd

Hoe kan ik mijn pakket traceren?

Je bestelling wordt zo snel mogelijk verpakt en verzonden. Zodra het door de koerierdienst is opgehaald, activeren wij het pakketnummer waarna jij nog een e-mail ontvangt met de tracking link. Als je de tracking link niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via ons contactformulier.

Waarom is mijn tracking link nog niet geactiveerd

Het kan tot 48 uur duren vanaf het moment dat je de verzendbevestiging per e-mail hebt ontvangen voordat de tracking-link is geactiveerd. Neem contact met ons op via het contactformulier indien de link niet binnen deze tijd is geactiveerd.

Hoe weet ik of mijn bestelling is geleverd?

Je ontvangt een e-mail met een bestelbevestiging op het opgegeven e-mailadres. Als je de bestelbevestiging niet hebt ontvangen, controleer dan of deze in de spamfolder zit. Houd er rekening mee dat het tot 24 uur kan duren voor je de bestelbevestiging ontvangt.

Mocht je na 24 uur nog steeds geen bevestigingsmail hebben ontvangen, neem dan contact met ons op via ons contactformulier, zodat wij deze alsnog naar je kunnen sturen.

Wat gebeurt er als ik mijn pakket niet afhaal en het wordt teruggestuurd?

Voor goederen die naar ons worden teruggestuurd omdat de klant de goederen niet heeft afgehaald, brengen wij een vergoeding van €20 in rekening; ter dekking van onze verpakkings- en retour en verzendkosten.

In het geval van een niet afgehaalde gepersonaliseerde poster, AI art, canvas, of als de bestelling wordt geretourneerd vanwege onjuiste contactgegevens, houden we 50% van het bestelbedrag in om de kosten van productie, verpakking en verzending te dekken.

 

RETOUR

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Jazeker, voor producten die je bij ons koopt, geldt een retourbeleid van 90 dagen vanaf het moment dat je je bestelling hebt ontvangen.

Kunnen lijsten worden teruggestuurd als deze eenmaal zijn uitgepakt?

De lijsten kunnen niet worden geretourneerd als de zelfklevende plastic folie, die dient als beschermlaag om het glas tegen krassen te beschermen, van de lijsten is verwijderd. Je kunt de lijsten wel terugsturen als je de buitenste niet-klevende plastic laag hebt verwijderd.

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

De producten moet goed beschermd zijn en bij voorkeur worden teruggestuurd in de originele doos. Alle producten moeten in dezelfde staat worden geretourneerd als waarin ze werden bezorgd.

Je kunt je retourzending registreren via de onderstaande link. Wanneer we je registratie hebben ontvangen, krijg je een e-mail met instructies en een retourlabel.

RETOUR REGISTREREN  

 

Het retourproces kan tot 14 dagen duren vanaf het moment dat het retourpakket aan het verzendbedrijf is overhandigd. Bewaar het retourbewijs totdat je een e-mail van ons hebt ontvangen ter bevestiging dat de retourzending is verwerkt.

Retourbeleid canvassen

Ons retourbeleid voor op bestelling gemaakte producten, waaronder canvas, wijkt af van ons standaard retourbeleid en de bijbehorende kosten. Als je overweegt deze artikelen te retourneren, verzoeken we je contact op te nemen met onze klantenservice. Ons team zal je gedetailleerd advies geven en je informeren over eventuele specifieke retourvoorwaarden en noodzakelijke instructies.

Kan ik een product ruilen?

Je kan geen artikelen bij ons ruilen. Je kan wel je artikelen naar ons retourneren. Wij zullen het bedrag terugstorten zodra wij de retour hebben verwerkt. In de tussentijd kun je een nieuwe aankoop doen in onze webshop.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

De kosten voor het terugsturen bedragen € 5,90. Deze kosten worden niet in rekening gebracht bij het afgiftepunt, maar in mindering gebracht op het totaal terug te betalen bedrag. Als de bestelling niet meer voldoet aan de voorwaarden van een promotie- of kortingscode, worden de kosten dienovereenkomstig aangepast en wordt het verschil in mindering gebracht op de restitutie.

Retour Inlijstservice

Als je artikelen retourneert waarvoor je de inlijstservice hebt gebruikt, ontvang je de aankoopprijs van de artikelen minus de kosten voor de inlijstservice en de retourkosten terug.  

 

BETALING

Welke betalingsmethoden bieden wij aan?

Wij bieden de volgende betaalmethoden aan.

IDEAL

Visa, Mastercard, Maestro en American Express.

Klarna

Klarna Afterpay (achter betalen met factuur)

 

PRODUCT INFORMATIE

Inlijstservice

Kunnen mijn posters al ingelijst worden geleverd?

Poster Store bied je nu ook een inlijstservice! We lijsten de posters direct in, je hoeft ze alleen maar uit te pakken en je kunt meteen beginnen met het inrichten van je kamers. Als je hulp nodig hebt, neem dan contact op met onze klantenservice of neem een kijkje voor inspiratie tussen onze fotowanden.

Wat zijn de kosten voor inlijsten?

De kosten zijn afhankelijk van de grootte van de items die je koopt.

Maten 13x18cm tot 21x30 cm: €14,95

Maten van 30x40cm tot 70x100 cm: €22,95

N.B.: Gepersonaliseerde posters, fotoposters en artikelen in formaat 100 x 150 cm zijn uitgesloten van onze inlijstservice omdat deze producten op bestelling worden gemaakt en verzonden worden vanuit onze drukkerij.

Retour inlijstservice

Als je artikelen retourneert waarvoor je de inlijstservice hebt gebruikt, ontvang je de aankoopprijs van de artikelen minus de kosten voor de inlijstservice en de retourkosten terug.

 

 

Lijsten

De eiken lijsten zijn gemaakt van massief eik. De zwarte en witte houten lijsten zijn gemaakt van de houtsoort gele populier en worden vervolgens geschilderd. De metalen lijsten in goud, zilver en koper zijn gemaakt van aluminium en hebben een glanzende afwerking. Onze lijsten zijn voorzien van acrylic glas. Het acrylglas wordt aan beide zijden beschermd door plastic folie die vóór gebruik moet worden verwijderd. Acrylglas heeft dezelfde reflecterende eigenschappen als gewoon glas.

Welke formaat lijsten bieden wij aan?

13x18 cm, 21x30 cm (A4), 30x40 cm, 50x50 cm, 50x70 cm en 70x100 cm.

Posters

We printen onze posters op FSC gecertificeerd 200g/m2 ongecoat premium papier. Dit papier is verouderingsbestendig en heeft een matte afwerking zodat het niet reflecteert en een luxe uitstraling heeft.

Het papier is geproduceerd in Zweden. De papierfabriek is gecertificeerd door FSC en PEFC. De pulp gebruikt voor het maken van dit papier is ook gecertificeerd door FSC en PEFC. Deze certificaten zorgen ervoor dat de bomen die we gebruiken voor het produceren van onze posters zijn geoogst in navolging van alle wetten en regelgeving, en volgens de hoge standaarden van FSC omtrent sociale- en milieugerelateerde duurzaamheid

Is een lijst inbegrepen in de prijs van een poster?

Nee, wij bieden onze posters en lijsten afzonderlijk van elkaar aan. Een lijst dient dus apart besteld te worden. In de webwinkel kan je kiezen uit verschillende soorten en formaten lijsten.

 

SAMENWERKING/PERS

Samenwerking

Geïnteresseerd in een samenwerking? Stuur een e-mail naar internationalmarketing@posterstore.com

Brandbassador

How does a collaboration via Brandbassador work?

Brandbassador is a brand platform with which you brand ambassador voor Poster Store wordt en beloningen krigtg voor de content die je delt met je volgers. If een Poster Store Brandbassador te worden, dien je hier een Brandbassador account aan te maken. When you are approved as one of our Brandbassadors, you can start directly from the start with the missions for the Poster Store. Op het platform vind je de verlichkeit sørende available missions for which je kunt solliciteren. Een missie heeft mostly berecht op het delen van je content en in ruil advorvo ondang je een beloning.

When let us know if an application has been assessed?

We strive to respond to every appointment within 3 working days and inform you about your request.

Heb je vragen over de Brandbassador app?

Alle antwoorden op vragen over Brandbassador or de app vind je direct op de Brandbassador app. You can also read more about Brandbassador in her FAQ section. Als je andere vragen hebt about een collaboration, neem dan contact met ons op het Brandbassador message center.

Artist/Photographer

Denk je dat jouw motieven in onze shop passen? Als je net zo gepassioneerd bent over kreienen als wij, kun je ons je onswerpen en creativiet leten zien voor een eventuele synergkeit.

Please send an e-mail, preferably in English, to artist@posterstore.com

pers

Neem als mediavertegenwoordiger contact met ons op via pr@posterstore.com

Trading partners

We have chosen not to work together with sales partners, but to sell our products exclusively via our webshop.