0

NU! 25% KORTING OP POSTERS

Geldt niet voor Selection, eindigt 13/7

Veel gestelde vragen

Hoe kan ik mijn pakket traceren?

Wanneer de bestelling is gemaakt ontvang je een ontvangstbevestiging per e-mail. Daarna wordt de order zo spoedig mogelijk ingepakt en opgehaald door de transporteur; dit gebeurt elke dag rond 14:00 uur. (Wanneer een bestelling is geplaatst na 14:00 uur, wordt de bestelling de volgende dag rond 14:00 uur opgehaald.) Wanneer het pakket is opgehaald door de transporteur, activeren wij het pakketnummer. Op dat moment ontvang je een nieuwe e-mail met een trackingslink om het pakket te volgen. Wanneer je geen e-mail met verzendgegevens hebt ontvangen stuur dan een e-mail naar: [email protected] onder vermelding van het bestelnummer. Via deze link naar de website van GLS kan je met het 10-cijferige pakketnummer precies zien waar het pakket momenteel is.

Voor meer vragen over de levering of status van je pakket kan je ook contact opnemen met GLS via 0900-1116660 (€ 1,- per gesprek).
Gebruik het 10-cijferige pakketnummer als referentie; deze is terug te vinden in je track en trace of op te vragen via [email protected].
 

Ik heb geen pakbon ontvangen?

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst bij Poster Store maar je geen pakbon hebt ontvangen, dan heb je waarschijnlijk jouw e-mailadres verkeerd ingevoerd. Neem contact op via het contactformulier op de website of stuur een e-mail naar [email protected] zodat wij de juiste informatie bij de bestelling kunnen verwerken en een pakbon kunnen toesturen. 
 

Kan ik een recente aankoop annuleren ?

Neem zo snel mogelijk contact op door een e-mail te sturen naar [email protected]. Wanneer we de bestelling nog niet hebben ingepakt, kunnen we de aankoop direct annuleren en de gemaakte kosten terugstorten. Wanneer de bestelling al is ingepakt, zal je helaas moeten wachten tot je het pakket hebt ontvangen en het daarna retour te sturen. Verderop op deze pagina vind je alle informatie omtrent retourzendingen. 
 

Het plexiglas is wazig. Hoe komt dat?

Onze fotolijsten zijn aan beide zijden voorzien van een beschermde folie. Het is belangrijk deze folie te verwijderen wanneer je de posters in de fotolijsten plaatst. De folie zit op de fotolijsten om het plexiglas te beschermen tijdens opslag en verzending. 
 

Kan ik fotolijsten retour sturen en een restitutie ontvangen wanneer ik deze uit de fabrieksverpakking heb gehaald?

Nee, wanneer de fotolijsten uit de originele fabrieksverpakking zijn genomen, kan je deze niet meer retour sturen. Alleen producten in onaangetaste staat kunnen teruggestuurd en gerestitueerd worden.
Wanneer de fotolijsten nog in de fabrieksverpakking zitten en je deze wilt retourneren, lees dan de instructies hieronder; 'Hoe stuur ik een pakket retour?'. Wanneer de producten terug in ons bezit zijn, zullen wij de gemaakte kosten restitueren.  

In het geval van fabrieksschade, transportschade of elke andere vorm van schade, is het gewenst een schadeclaim in te dienen via [email protected]. Mocht de schade pas zichtbaar zijn geworden nadat de producten uit de verpakking zijn genomen gelden er andere regels. Maak foto's van de schade en de verpakking en stuur deze mee in een bijlage.
In het geval van transportschade, maak dan ook foto's van de doos / tube waarin je de producten hebt ontvangen. 
 

Hoe stuur ik een pakket retour?

Voor retourzendingen werkt Poster Store samen met de Pick & Return service van GLS.  Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourkosten - deze bedragen €6 voor poster retouren en fotolijsten tot 30x40 cm. Voor fotolijsten vanaf 30x40 cm tot 70x100 cm bedragen de retourkosten €8,-.

Stuur ons een e-mail via [email protected] en laat ons weten dat je een retour wilt aanmelden voorzien van onderstaande informatie:

Bestelnummer

Klant naam

E-mail waarmee de aankoop geregistreerd is

Reden van retour

Producten die je wilt retourneren

De werkdag waarop u wilt dat wij uw pakket afhalen

Wanneer je wilt dat het pakket de volgende dag opgehaald wordt, moet je dit vóór 12:00 s middags bij ons aangegeven en inplannen. Het kan op een ander adres worden opgehaald; denk aan een werkadres o.i.d.

Het pakket moet op dezelfde manier worden verpakt zodat het heel bij ons aankomt. De fotolijsten dienen ongebruikt, compleet, in originele staat en in de originele verpakking te worden geretourneerd. De klant is verantwoordelijk voor de staat van de goederen totdat ze ons bereiken bij Poster Store. We kunnen een aftrek van de vergoeding doen voor waardeverlies van geleverde goederen, als het verlies het gevolg is van onzorgvuldige behandeling door u.

Kies de gewenste werkdag uit, om het pakket te laten ophalen door de Pick & Return service van GLS. Bent u niet thuis voor deze eerste afhaalpoging, dan wordt er contact met u opgenomen door GLS en kunt u een werkdag kiezen voor een tweede afhaalpoging.

De GLS-koerier neemt een retourlabel mee en plakt deze op het pakket. Het pakket moet klaar staan om meegenomen te worden wanneer de GLS-medewerker arriveert, dus zorg ervoor dat u het voorverpakt. U kunt het pakket niet buiten uw deur laten staan omdat u er zelf voor moet tekenen.Als de tweede afhaalpoging mislukt, zal GLS het niet opnieuw proberen en moet de klant nog steeds de verzendkosten voor de retourzending betalen.

Wanneer Poster Store de producten heeft ontvangen, worden ze beoordeeld. Wanneer de retourzending is goedgekeurd, zullen we de gemaakte kosten per direct terugstorten en een bevestigingsmail sturen.

Wat moet ik doen als de verpakking en producten zijn beschadigd?

Wanneer de verpakking en de producten bij ontvangst beschadigd blijken te zijn, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via [email protected] en stuur foto's van de verpakking en de producten mee. Wanneer wij de foto's hebben ontvangen, sturen wij je zo spoedig mogelijk een nieuw pakket toe en nemen wij de kosten van de verzending op eigen rekening. 
 

Kan ik een product ruilen? 

Het omruilen geschied op dezelfde wijze als een retourzending. Het gewenste product kan je via onze website bestellen en het product dat je wilt omruilen, stuur je retour. Het nieuwe product betaal je door middel van het bijkomend factuur na bestelling. Wanneer wij de retourgestuurde poster hebben ontvangen, zullen we de gemaakte kosten per direct terugstorten. 

Het product is toegevoegd aan het winkelmandje

Naar kassa
Doorgaan met kopen

Hier vind je jouw hart-gemarkeerde producten