Als je een bestelling hebt geplaatst bij Poster Store maar geen e-mail met de orderbevestiging hebt ontvangen, is het mogelijk dat je e-mailadres verkeerd is ingevoerd. Neem contact met ons op via het contact formulier en wij zullen jouw bestelgegevens bijwerken zodat je alsnog de orderbevestiging kan ontvangen.
Een e-mail met een orderbevestiging wordt verzonden naar het e-mailadres dat is opgegeven bij het afronden van de bestelling. Als je de orderbevestiging niet hebt ontvangen, controleer dan of het in de spamfolder terecht is gekomen. Houd er rekening mee dat het tot 24 uur kan duren voordat je de orderbevestiging ontvangt.
Als je je spammail hebt gecontroleerd en 24 uur hebt gewacht en nog steeds geen bevestigingsmail hebt ontvangen, raden we je aan contact met ons op te nemen via ons contact formulier, zodat we dit voor je kunnen uitzoeken.
Als je onjuiste informatie hebt verstrekt, zoals het afleveradres, e-mailadres of telefoonnummer, etc. neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice, zodat zij de gegevens kunnen wijzigen voordat jouw bestelling wordt verzonden. Als de onjuiste informatie van invloed is op de bezorging van het pakket in het geval dat de bestelling al verzonden is voordat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice, is de klant verantwoordelijk voor de extra kosten die kunnen optreden.
We weten dat je jouw producten snel nodig hebt. Zodra je de bestelling hebt geplaatst, gaan we ermee aan de slag! Helaas betekent dit dat we geen wijzigingen kunnen aanbrengen omdat het al in het magazijn wordt verwerkt (meestal binnen enkele seconden).
Neem zo snel mogelijk contact met onze klantenservice via het contact formulier. We kunnen echter niet garanderen dat we de bestelling op tijd kunnen annuleren, aangezien onze trost ligt bij het magazijn die verzendwerkzaamheden zéér snel uitvoerd.
Als je pakket en producten bij aankomst beschadigd zijn, neem dan zo snel mogelijk contact. met ons op met foto's van zowel het beschadigde pakket als de beschadigde goederen. Je kan dit doen via het contact formulier. Zodra we de foto's hebben ontvangen van het beschadigde pakket en de producten zullen wij je verzoek behandelen. Stuur de beschadigde producten niet namens jezelf naar ons terug.
Begin met het dubbel controleren van je orderbevestiging om te zien wat je hebt besteld. Neem contact met ons op als je het bestelde product niet heeft ontvangen. Je kan dit doen via het contact formulier.
Het acrylglas (plexiglas) in onze lijsten wordt aan beide zijden beschermd door de plastic folie, vergeet deze niet te verwijderen voor gebruik. Deze folie gebruiken wij om het acrylglas te beschermen tijdens opslag en transport.
Onze levertijd is 2-4 werkdagen naar Nederland, gerekend vanaf de dag nadat je je bestelling hebt geplaatst.
Als je je bestelling niet binnen de beloofde levertijd hebt ontvangen, controleer dan of je de juiste gegevens hebt ingevuld bij het bestellen. Neem dan binnen 30 werkdagen na het plaatsen van je bestelling contact op met onze klantenservice en wij helpen je verder.
We gebruiken verschillende verzendpartners, afhankelijk van de grootte van jouw bestelling. Nadat je jouw producten aan jouw winkelwagen hebt toegevoegd en bent doorgegaan naar het afrekenen, kan je zien met welke service de bestelling wordt verzonden.
Wat zijn de verzendkosten?
Gratis verzending bij bestellingen boven €49. Bij bestellingen onder €49, bedragen de verzendkosten €4,95.
Jouw bestelling wordt zo snel mogelijk ingepakt en verzonden. Zodra deze is opgehaald door het transportbedrijf, activeren we het pakketnummer, waarna je nog een e-mail ontvangt met de trackinglink. Als je de trackinglink niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via ons contact formulier.
Zodra jouw bestelling is verzonden vanuit ons magazijn, ontvang je de trackinglink voor jouw pakketten in de verzendbevestigingsmail. Houd er rekening mee dat het 48 uur kan duren vanaf het moment dat je de e-mail met de verzendbevestiging hebt ontvangen voordat de trackinglink actief wordt.
Voor goederen die aan ons worden geretourneerd omdat de klant de goederen niet heeft opgehaald, rekenen we een vergoeding van €35,- om onze verpakkingskosten en kosten van retourzending te dekken.
Ja, er geldt een retourbeleid van 14 dagen voor producten die zijn gekocht bij posterstore.nl. Dit betekent dat je het recht hebt om je aankoop te retourneren door contact op te nemen met onze klantenservice binnen 14 dagen nadat je het bestelde product hebt ontvangen of de bestelling het afhaalpunt heeft bereikt.
Nadat de lijsten uit de originele fabrieksverpakking zijn gehaald, kun je deze niet meer retourneren. We accepteren alleen producten die in originele staat zijn.Als de lijsten nog in de originele verpakking zitten en je wil ze retourneren, lees dan de onderstaande informatie in "Retourneren"
In geval van productiefout, transportschade of andere schade verzoeken wij je een claim in te dienen via ons contact formulier.
Het pakket moet precies zo worden verpakt als toen je het van ons ontving. Het is belangrijk om de posters opnieuw op te rollen in het beschermende papier, omdat dit ervoor zorgt dat ze niet verschuiven tijdens het transport. Als je de posters opnieuw in het papier hebt gerold, gebruik dan plakband zodat we deze bij terugkomst gemakkelijk uit de koker kunnen halen.
Registreer uw retourzending via de onderstaande link. Zodra uw retourzending is geregistreerd, ontvangt u een e-mail met instructies en adresgegevens.
De verzendkosten voor het retourneren bedragen 5,90 Euro. Deze kosten worden niet in rekening gebracht bij het UPS Access point/DHL retourpunt, maar worden in mindering gebracht op het totaal terug te betalen bedrag. Wanneer de bestelling niet langer voldoet aan de voorwaarden van een promotie- of kortingscode, kunnen de kosten dienovereenkomstig worden aangepast en kan het verschil in mindering worden gebracht op uw terugbetaling.
Het retourproces kan tot 14 dagen duren vanaf het moment dat je het retourpakket bij het transportbedrijf overhandigt. Zodra het retour is ontvangen en verwerkt, registreren we het tegoed en sturen we je een bevestiging per e-mail. Bewaar jouw ontvangstbewijs van de retourzending totdat de e-mail met de retourbevestiging je hebt bereikt als bewijs van de retourzending.
Als je de ontvangen producten wilt omruilen met iets anders, worden deze producten verwerkt als een normale retour. De producten die geretourneerd worden, moeten in de originele verpakking en conditie aangeleverd worden (voor meer informatie zie Herroepingsrecht). We zullen het bedrag terugstorten zodra we de producten ontvangen en verwerkt hebben. In de tussentijd kun je een nieuwe aankoop doen in onze webshop.
De retourverzendkosten bedragen 5,90 Euro. Deze kosten worden niet in rekening gebracht bij het UPS Access point/DHL retourpunt, maar worden in mindering gebracht op de terugbetaling.
Het retourproces kan tot 14 dagen duren vanaf het moment dat je het retourpakket overhandigt aan het transportbedrijf. Zodra het retour is ontvangen en verwerkt, registreren we het tegoed en sturen we je een bevestiging per e-mail. Bewaar jouw ontvangstbewijs totdat de e-mail met de retourbevestiging je hebt bereikt als bewijs van de retourzending.
Ja, je kan betalen met Visa, Mastercard, Maestro en American Express.
Ja, je kan bij het afrekenen kiezen voor iDeal.
We bieden momenteel geen bedrijfsbestellingen (B2B) aan, maar hopen dat we dit in de toekomst zullen doen.
De lijsten zijn aan de achterkant gemakkelijk te openen en hebben metalen hangers om de lijsten zowel liggend als staand aan de muur te kunnen bevestigen. Waar onze gouden lijsten een meer glanzend en glimmend oppervlak hebben, zijn onze houten lijsten te herkennen aan de zeer authentieke uitstraling. Daarnaast zijn al onze lijsten voorzien van glashelder acrylglas waardoor ze minder wegen en er geen risico is op scherven. Het acrylglas wordt aan beide zijden beschermd door plastic folie dat hetzelfde effect geeft als het verwijderen van de plastic bescherming van nieuwe telefoon. Acrylglas heeft daarnaast dezelfde reflecterende eigenschappen als glas.
Wij bieden stijlvolle premium lijsten aan in de formaten 13x18 cm, 21x30 cm (A4), 30x40 cm, 50x50 cm, 50x70 cm en 70x100 cm.
Wat voor papierkwaliteit gebruiken we?
De posters worden lokaal gedrukt door de meest gerenommeerde drukkerij van Zweden, bekroond met het Nordic Swan Ecolabel, het Zweedse symbool voor milieuvriendelijke en duurzame productie, en gecertificeerd volgens FSC en PEFC. We hebben lang gezocht naar het beste papier en werden uiteindelijk verliefd op Munken Kristall, een premium kwaliteit designpapier, dat voor ons de perfecte kwaliteit garandeert. Het papier is milieugecertificeerd door FSC en PEFC en is ongecoat mat papier zonder reflectie en heeft een totaal gewicht van 200g/m2, waardoor het een uitgesproken exclusief gevoel geeft. Het levert daarnaast ook een uitstekende kleur- en beeldweergave. De certificeringen zorgen ervoor dat het hout dat voor onze posters wordt gebruikt, afkomstig is uit verantwoord beheerde bossen die voldoen aan de hoogste milieu- en sociale normen.
Nee, we verkopen onze posters en lijsten apart. Een lijst is niet inbegrepen in de prijs van een poster. Een lijst moet apart worden aangeschaft. In jouw e-shop kan je kiezen uit verschillende soorten en maten lijsten.
Stuur een mail naar [email protected] en wij sturen vervolgens je mail door naar de juiste afdeling.
Stuur een mail naar [email protected] en wij sturen je mail vervolgens door naar de juiste afdeling.
Stuur een mail naar [email protected] en wij sturen je mail vervolgens door naar de juiste afdeling.
We hebben besloten dat we op dit moment niet samenwerken met doorverkopers (resellers). In de toekomst zullen we deze optie wel aanbieden.
Toegevoegd aan winkelmandje